Çok güzel hareketler bunlar 5. bölüm izle

3 Temmuz 2008 Perşembe ·




Bir hafta sonra tekrar çok güzel hareketler bunlara kavuşmanın sevinci içindeyiz.Yeni bölüm yayınlanmayan bir haftayı iple çektik resmen.Çok güzel hareketler bunlar 5. bölümü ile dün yani 2 temmuz çarşamba günü bizlerle sevinleriyle buluştu.Yine çok komik skeçlerle bizi kahkahalara boğan bkm oyuncuları,çok yabancı olduğumuz tiyatro kavramına da bizi sevdirmeye başladı aslında.Tiyatro'nun tv dizilerinden çok çok geride olduğu beklenen ilgiyi görmediği bu dönemlerde bu tip tv programları bize tiyatroyu sevdirme de ve gereken önemi vermemizde yararı olacaktır diye düşünüyorum.Tolga Çevik'in komedi dükkanı programının sezon finali yapması ile bizi bu tip programları 3 ay özleceğimizi düşünürken çok güzel hareketler bunlar programı ile Yılmaz Erdoğan ve BKM oyunları imdadımıza yetişti.çok uzatmadan çok güzel hareketler izleyemeyenler e tekrar izlemek isteyenler için 5. bölümü ile sizlerle.

15 yorum:

Adsız dedi ki...
7 Ağustos 2008 03:33  

tek kelimeyle müthiş olmuş tebrikler

Adsız dedi ki...
11 Ağustos 2008 10:17  

sizi çok seviyorum skeçlerinize bayılıyorum

Adsız dedi ki...
16 Ağustos 2008 02:17  

çok güzel hareketler ismi gibi çok güzel tbrkler böyle iyi böyle devam emeğinize sağlık yılmaz abi başarılar sen başkasın

Adsız dedi ki...
16 Ağustos 2008 03:40  

"ÇGH" gercekten müthiş ! emeği gecen herkesi kutlarım :D

Adsız dedi ki...
30 Ağustos 2008 04:26  

ÇOK GÜZEL HAREKETLER BUNLAR ÇOK KOMİK BEN DAHA 13 YASINDAYI BUYUYUNCE BENDE BKM YE GİTMEK İSTİYORUM (cesuryurek.665@hotmail.com)

Adsız dedi ki...
13 Eylül 2008 02:14  

abi ben böyle bişi görmedim. helal olsun valla yapmış adamlar

Adsız dedi ki...
13 Ekim 2008 12:54  

gerçekten çok güzel hareket hepsi...
başarılarının devamını diliyorum.
şaban ok

kadir dedi ki...
27 Kasım 2008 23:08  

hayatın size verdiği kopyalaraı çok ama çok güzel düşüncelerle süsleyerek bizlere sunmanız yinede çok ama çok güzel demesem daha ii olur çünkü muhteşem kelimesi bile az gelir inanmayın abartıyorum:(:):( güzel iltifatlara boğmak isterdim ama boğarsam bidaha güldürenler olmaz :) size başarılar dilerim.....

Adsız dedi ki...
31 Aralık 2008 10:20  

güzel olmuş

Adsız dedi ki...
3 Ocak 2009 10:28  

çook süper çok güzel hareketler hiç bi zaman bitmesin

Adsız dedi ki...
19 Ocak 2009 04:34  

ya bn de bu programa bayılıomk süper kendimde sewerm böle şeleri o yüzden çok ilgimi çekio bütün oyuncuları çok sewiom özellikle de oğuzhan

Adsız dedi ki...
12 Şubat 2009 10:07  

müthiş olmuş be abicim.umarım hep byle devam eder

Adsız dedi ki...
27 Şubat 2009 09:21  

hihihihi yaaa çok komik ben kendi okulumdada komiğimdir bkm yi örnek alıyorum buda güzel olmuş başarılarının devamını dilerim

Adsız dedi ki...
11 Ağustos 2009 03:20  

SENİ SEVE SEVE İZLİYORUZ.İNSANI DERİNDEN ETKİLEYEN MUHTEŞEM BİR SESE SAHİPSİNİKIYMETİNİ BİL SERPİL TOPMEŞE

Adsız dedi ki...
11 Ağustos 2009 03:22  

herkes bunun bir çakma donunu yapıyor.malesef berbat oluyo

Yorum Gönder