Çok Güzel Hareketler Bunlar 10. Bölüm

9 Kasım 2008 Pazar ·

16 yorum:

Adsız dedi ki...
9 Kasım 2008 16:04  

bu hafta hiç beğenmedim o kadar komik değildi diğer bölümlerdekilere nazaran çok düşüş var asiderbeder56@hotmail.com

Adsız dedi ki...
10 Kasım 2008 04:55  

bnce güseldi ama gerçekten önceki bölümler daha güzeldi sanki, bnce orda bn eksiğim bn orda olsam acayip skeçlerim var,onlar olsa reyting rekoru kırar mehtap_414@hotmail.com

Adsız dedi ki...
10 Kasım 2008 06:21  

bu haftaki skeçler hiç komik değildi hatta bence 10 böülümün en kötüsüydü diyebilirim ama genel olarak bu programi çok seviorum işallah hiç bitmez
...

Adsız dedi ki...
10 Kasım 2008 12:06  

bu hafta bence cok guseldı. hele o sunnet dugunu sarkı koptum yha:)

Adsız dedi ki...
11 Kasım 2008 12:14  

bu hafta izlerken gerçekten çok sıkıldım..bir sonraki skecin güzel olması umuduyla sonuna kadar bakabildim ancak..akılda kalan tek espri:uğur dündar bugün geniş pantolon giymiş:))ti...

Adsız dedi ki...
12 Kasım 2008 02:36  

ben yorum göndermiştim neden gösterilmiyo??

Adsız dedi ki...
12 Kasım 2008 11:40  

bana göre tek güzel skeç oguzhan ınkiydi sünnet olduğu bölüm

Unknown dedi ki...
16 Kasım 2008 01:47  

BENDE TIYATROCU OLACAM DOLU SKEC YAZIORUM BKM MUTFAK GIBI SI YOK + BIR ERSİN KORKUT HAYRANI OLARAK SADECE ÇOK GÜZEL HAREKETLER BUNLAR DIORUM 10 NUMARASIN ERSİN ABI ADANADAN SANA ÖPÜCÜKLER YOLLUORUM _ ALEW_1_M@HOTMAİL.COM GELDE BI MUHABBET EDEK ABI SUPERSINIZ HEPINIZ SUPERSINIZ

Adsız dedi ki...
16 Kasım 2008 07:51  

gerçekten de çok kaliteli espriler var.benim favorim rocky!

Joker dedi ki...
16 Kasım 2008 12:11  

bu hafta iğrençti ama eser ve ersin sayesinde gene bi toparlanma vardı belki biz profesyonal değiliz ama bu işten anladımızı duşunuyorum ve diyorumki tiyatroda müzik olursa opera olur ve bu halk operada uyuyan bi halktır :} :}

Adsız dedi ki...
15 Aralık 2008 03:33  

yawww bence güzeldidesonu ii bitmadi sonu eserle birlikte oğuzhanda gidecekti ve oğuzhan o kıza bağırarak alın paranızda arabanızda sizin olsun diyecekti gideceklerdi çok mutlu olacaklardı:)))):)))):))))):))))):)))))):))))):))))):))))):)))):))))

Adsız dedi ki...
26 Aralık 2008 09:04  

süperdi bence çok güzel gidiosnz..perfect yani

geceninsesi dedi ki...
17 Ocak 2009 15:59  

ARKADAŞLARR ÇOK İYİ OYUNCULAR BUNLAR VE GENÇ YETENEKLER AMA FAKAT LAKİN ÇÜNKÜ GİBİ SÖZLERE İNANMIYORUMM YILDIZINIZ PARLASIN DİYORUM TEBRİKLER
TAVSİYE: ARKADAŞLARR YILMAZ ERDOĞAN BİZİ BU TİYATRO MERAKINI AŞILAYAN TİYATROCULARDAN BİRİSİDİR KİŞLİĞİNİ VE YETEĞİNİ KAYBETMEDEN ROLLERİNİ OYNAYAN YETENEKLERDEN BİRİSİDİR ARA SIIRA ŞİİİRLERİ VE KENDİNE ÖZGÜ BİR TİYATROSUYLA SKEÇLE ONADA YİNE UFAKTAN BİR SAHNEDE ROL VERİRSENİZ BİZİDE ÇOK SEVİNDİRMİŞ OLURSUNUZ ONUN ŞİİRLERİNİ MÜKREMİN ABİLİĞİNİ UNUTMUŞ DEĞİLİZ.
SENİ SEVİYORUZ YILMAZ ABİ KALBİNİZİ KIRDIYSAK AFFOLA
YILDIZINIZ PARLASIN ÇOCUKLAR DEVAM ...
one-friend34@hotmail.com

Adsız dedi ki...
31 Ocak 2009 09:18  

çok güzel bi program çok komik:)) oğuzhan da çok tatlı

Adsız dedi ki...
7 Şubat 2009 08:00  

Merhaba adım davut ibrahim büyükak'ı tanırım o beni belki hatırlar.Ben bursa dikkaldırıdaki gazete bayiisiyim.biraz muhabbetimiz vardı ve kendisini severdim şimdi bkm'de onu görmek beni oldukça mutlu etti.bana ulaşırsa çok sevinirim.Ayrıca bkm ye uygun aklımda süper skeçler var .sizlerle paylaşmayı çok isterim.msn adresim d-toklu@hotmail.com

Adsız dedi ki...
30 Temmuz 2009 11:12  

bnce bu hafta süperdi oğuzhan daha süperdi

Yorum Gönder