Murat Eken

5 Ağustos 2008 Salı ·



1980 tarihinde İstanbul'da dünyaya gözlerini açtı. V.K.V. Koç Özel Lisesi'ni mezun olduktan sonra, ABD'nin New York eyaletinde bulunan Rensselaer Polytechnic Institute'a başladı.Üçüncü sınıfta iken Makine Mühendisliği bölümünü tamamlamadan Türkiye'ye döndü,tiyatro eğitimine Müjdat Gezen Sanat Merkezi Konservatuvar Tiyatro bölümünde devam etti. Dizi ve sinema filmlerinde rolleri oldu. "Bir Demet Tiyatro", "Ertelenmiş Hayatlar", "Hatırla Sevgili", "Kutsal Damacana" da bunların arasındadır. Murat Eken, Haldun Dormen ve Müjdat Gezen'in yönettiği çeşitli oyunlarda ve "Benim Tatlı Meleğim" müzikalinde rol aldı. 2006 yılında BKM atölyeye katıldı ve oyunculuğun yanı sıra seslendirme de yapmaktadır.

226 yorum:

Adsız dedi ki...
8 Ağustos 2008 12:38  

Yazdığı skeçlerle ve oyunculuğuyla gerçekten çok başarılı,aldığı eğitimin hakkını veriyor bence,tebrikler...

Adsız dedi ki...
9 Ağustos 2008 11:11  

çok güzel rol yapıyosun çok başarılısın bıravooooooooooooooooo

Adsız dedi ki...
15 Ağustos 2008 10:10  

ben daha cok yorum bekliyodum murat abi hakkında bence cok basarılı süper rol yapıyo ve yazmak cok zordur skecleri de cok güzel basarılarının devamını dilerim

Adsız dedi ki...
18 Ağustos 2008 06:06  

ya murat ben seni çok beyeniyorum canımmmmmmmmsınnnnnnnn

Adsız dedi ki...
18 Ağustos 2008 15:14  

bu gün skeçlerin 3 bölümünü izledim bazı yerlerde kopukluklar var espriler bazen sıkıyor (yılmaz erdoğan da dahil buna) senin bu skeçlere kattığın hava ve yazdığın skeçler çok hoş. ayrıca bu skeçleri izlerken bir ara sanki bir demet tiyatro havası sezdim ve biraz düşündüm otiyatro da oynayan insanlar şu an bile çok kaliteli filmlerde ve tiyatro gösterilerinde rol alan insanlar bir tanesi de sensin yani demek istiyorum ki bu programlarla ben bazılarınızda çok güzel ışık görüyorum...ilerisi çok parlak bir tanesi de ve en önemlisi de sen

Adsız dedi ki...
20 Ağustos 2008 11:15  

seni coooooooooooook ama cooooooooook begeniyorum askım benim ben bişi merak ediyorum büşra pekin ile bi ilişkileri warmı yani sewgili anlamında cook merak ediyorum bilen warsa yassın yani magazınde felan gören...
ama onu cok sewiyorum büşrayla da yakısıyolarrr......

Adsız dedi ki...
24 Ağustos 2008 02:19  

valla sikeçler muhteşem. yakışıklısın

Adsız dedi ki...
28 Ağustos 2008 05:36  

çok başarılı olacaksın...

Adsız dedi ki...
28 Ağustos 2008 12:48  

Canan
"Çok Güzel Hareketler Bunlar"ın bütün bölümlerini en az on kere izledim. Çok sağlam bir oyunculuğun ve yazarlığın var. Bence çıraklıktan ustalığa terfi etme zamanın gelmiş. Yolun açık olsun kardeşim...

Adsız dedi ki...
29 Ağustos 2008 06:20  

murat sana bayılıyorum

Adsız dedi ki...
2 Eylül 2008 08:17  

murat sana bayılıyorum ilerde senin gibi iyi bir tiyatrocu olcam sana aşığım

Adsız dedi ki...
11 Eylül 2008 05:30  

yazdıgın skeçlere hastayım, oyunculuğuna vede sana hastayım her skeçte çok tatlısın ya seninle çok konuşmak istiyorum.Büsraylada çok yakışıyosunuz ikinizinde oyunculuğu süperrrrrrrr ikinizin ortak yazdıgı skeçlerde ölee

Adsız dedi ki...
17 Eylül 2008 06:20  

alamanaca en çok senin ağzına yakışıyor :D:D:D:D

Adsız dedi ki...
27 Eylül 2008 10:04  

tanrım seni neden bukadar yakışıklı yaratmış ki nie nie ama yaaaa

Adsız dedi ki...
4 Ekim 2008 12:53  

ailecek sorumuz olacak nie bu kadar çok terliyosunnn??????(ciddiyiz)

Adsız dedi ki...
10 Ekim 2008 04:15  

yaa sana bitiyorun...fakat ben senden yaşça bayağı küçüğüm ama olsun.büşra ablayla çoooook yakışıyosun.ikiniz beraber süper skeç yazıyosunuz.

Adsız dedi ki...
10 Ekim 2008 10:31  

çocugun terlemesi bile mllet için dert olmus vaay bee=)orada emek verio napsın

Adsız dedi ki...
11 Ekim 2008 17:30  

sanırım aşık oldum kendilerine:P =)=)=)

Adsız dedi ki...
17 Ekim 2008 00:42  

seni çok seviyorum en büyük hayranın benim oynadığın oyunlara çok önem veriosun çok yakışıklı ve çok tatlısın sana bayılıyorum

Adsız dedi ki...
18 Ekim 2008 05:58  

arkadaşalar hatırlarsanız toplu terapi diye bir sikeç vardı. Orda bir karekteri oynuyordu Rusca bir şarkı söylüyor o şarkının adını bilen varmı

Adsız dedi ki...
18 Ekim 2008 23:46  

yyaa çok tatlısınn

Unknown dedi ki...
21 Ekim 2008 07:35  

ne diym ki valla sen muhtesemsn hem çok tatlısn hem de çok yeteneklisn...

Adsız dedi ki...
23 Ekim 2008 00:22  

yaaa siz gerçekten bir numarasınız.. Ama benim için en iyinizmurat eken ve büşra pekin.. onları çok seviyorum.. tahmin ediyorum birlikte çok büyük bir uyum içinde çalışıyorlar.. Çokta başarılılar..bkm mutfak çok güzel... MURAT EKEN..

Adsız dedi ki...
23 Ekim 2008 01:27  

murat bir harikasın.
skeçlerin ve oyunculuğun süper..
ayrıca çok yakışıklı ve tatlısın...

Adsız dedi ki...
28 Ekim 2008 14:04  

çok iyi bir tiyatrocusun herkese iltifat etmem yani

Adsız dedi ki...
28 Ekim 2008 16:07  

murat sana bayılıyorum çok ama çok tatlısın...

Adsız dedi ki...
29 Ekim 2008 15:30  

ben karsı cınsın casuslarındanda bılıyodum ve ızlıyodum senı ordada cok tatlıydın ve basarılıydın ama burda kendını aşmışsın basarılarının devamını dılıyorum..senı sevıyoruz..

Adsız dedi ki...
30 Ekim 2008 07:32  

MURAT EKEN ÇOK AMA ÇOK YAKIŞIKLI AMA BKM DE BENİM TEK SEVDİGİM VAR ODA OGUZHAN KOÇ İKİSİNEDE BAŞAARILAR DİYORUM İKİSİDE ÇOK YAKIŞIKLI

Adsız dedi ki...
31 Ekim 2008 14:26  

kesinlikle çok başarılı buluyorum.iyi bir performans sergiliyor.harikasın

Adsız dedi ki...
1 Kasım 2008 00:23  

yha ersin abi fln annelerinizin rolüne giriyosunuz yha :) senin beni benden aldı yerini ve gülmeni çok sevdim ben sana sen belki istemesende kanki diyorum küçük kankinim gs_zeron@hotmail.com

Adsız dedi ki...
1 Kasım 2008 07:21  

aşkım o benimm

Adsız dedi ki...
1 Kasım 2008 09:23  

çok başarılısın

Adsız dedi ki...
3 Kasım 2008 04:25  

muratt varya süpersinnn çokk başarılısınn çokk iibii oyuncusunn çokk güzell hareketlere bayılıyorumm teksinizz buu programıı hiçç bitirmeyinn edirneyede gelinn bekliyoruzz

Adsız dedi ki...
5 Kasım 2008 08:11  

ya sana aşığım ben ya

Adsız dedi ki...
6 Kasım 2008 04:49  

murat ekenn sanaa bayılıyorumm çokk tatlı çokkk yakışıklısın büşra ablayla çok yakışıyosun ikinizde çok tatlısınızçok güzel bir çift olabilirsiniz

Adsız dedi ki...
6 Kasım 2008 05:08  

iyi bir senaryo yazarı iyi bir oyuncusun. birbirinizin en ufak hatalarını kapatıyosunuz çok iyi bir grupsunuz bence. inşallah bu kalite ve kadroyla uzun yıllar sizi izleriz...

Adsız dedi ki...
6 Kasım 2008 10:25  

murat abi seni ve oğuzhan abiyi çok seviyorum ikinizde çok tatlı çok yakışıklı ve çok başarılısınız keşke bütün skeçlerde siz oynasanız

Adsız dedi ki...
7 Kasım 2008 03:30  

wayyyş baba bkm nin gülü seni çok seviyorum hele o sürücü adayı yokmu inş seni bulunduğun yerde daha çok görme şansı buluruz günlük yaşamınızda olan dert ve sıkıntılarınızı unutup bizede unutturup tamamen farklı birşeyler düşünmeye endekslediğiniz için sana ve bkm ye bol bol teşekkürler !

cansy dedi ki...
8 Kasım 2008 11:22  

murat abı çok yakışıklısın kıyaslama yapmak ıstemem ama bkmdekı en yakışıklı ve en guzel skeç yazan sensın senın böyle hareketlı skeçlerın çok komık oluyor hep böle devam et murat abı senı cok sevıyorum

Adsız dedi ki...
10 Kasım 2008 14:00  

Yorumlarda onay isteniomus pardon. Murat seni seviyoruz, harikasın terliosun filan.

Populistim oldu mu? Bide cirkefim sanırım. Hadi bunu da onaylamayın. Deus ex machinalar sizi.

Adsız dedi ki...
11 Kasım 2008 05:27  

çok komiksin rolerde iyi oynuyorsun başarılar

Adsız dedi ki...
11 Kasım 2008 12:26  

DALMA YINE GÜZEL INSAN. NIYETI BELIRSIZ
SEVDALARA.... ÜMITSİZCE DÜŞÜNMEK DEĞİL.
DELICESINE SEVILMEK SENIN HAKIN..
ÇÜNKÜ SEN SEVILMEYE LAYIK EN GÜZEL İNSANSIN..

Adsız dedi ki...
13 Kasım 2008 23:50  

yaa ben sana aşık oldum varya bitiyorum sana yaa acayip etkiledin beni bitiyorum sana

Adsız dedi ki...
15 Kasım 2008 09:10  

Wallahi Adamımsın Yhaf:D
Çoq Kafa Adam Bnce^^

Adsız dedi ki...
16 Kasım 2008 12:11  

çok başarıLısın...ve süper skeç yazıyorsun... başarıLarının devamını diLerim... Merve

Adsız dedi ki...
19 Kasım 2008 08:38  

s.a murat kerdes

hakikaten çok skieçlere çok güel tad katıyorsun büşra ile uyumun mükemmel

sizleri orada canlı seyretmek isterdim ama nasip değil başarıların devamını dilerim

afyonlu muhammed

Adsız dedi ki...
19 Kasım 2008 14:15  

sizi beğenerek izliyorum ve sahnede çok rahat ve kompleksız buluyorum.ve size bilmiyorum daha önce geldimi ama şuanki,hisslerimi söyleyeyim,ilerde ve ya az bizaman sora size dizi ve hatta film teklifleri bile gelebilir.ve daha ötesi....(bu yazıyı unutmayın)çünkü hem başarılı hemde karizmatiksiniz ,başarılar diliyorum ama geleceğiniz çok parlak bence!! derya

Adsız dedi ki...
20 Kasım 2008 10:07  

Senn nası bişisin yaaaaa,bak bakk gülüşüne,tatlılığına bak şununnnn:)
İnsanın senin gibi bi sevgilisi olsun başka hiç bişiyi olması yaniii:):):)

Adsız dedi ki...
20 Kasım 2008 10:15  

BKM'ninn en tatlısı,olmassa olmazı,en güzel skeç yazanı,en yakışıklısıııı,tüm en'lerin sahibii,kısacasıı BKM'nin herşeyiiiiiii:):):)

İyi ki warsın MURAT...

A-G

Adsız dedi ki...
22 Kasım 2008 02:11  

cok YaKısıklıSn yaa bkm'nin en ıyısısın bıde süper skec yazıosun yaa cok tatlısın =) =D

Adsız dedi ki...
27 Kasım 2008 08:26  

MURAT EKEN,Bir Kere YAZARLIK Adina Ögrenebilecegim Herseyi Sayende Ögreniyoruz,O Kadar Cok Alkis Alan Skecler Yaziyorsunki Oyunculuguna Bile Söz Bulamiyorum:) Zaten Benim Favorilerim MURAT EKEN,BÜSRA PEKIN,Ve Tabii BÜLENT Abi :)
Ücünüzün Ama Sadece Ücünüzün Oynadigi Bir Skec IZLEYEBILIRIZ

Adsız dedi ki...
30 Kasım 2008 11:31  

Ben buradaki herkesi çok seviyorum.Özellikle Büşrayı,Oğuzhanı,Eseri,Seni ve diğer herkesi!

Adsız dedi ki...
2 Aralık 2008 04:20  

böyle bi karşılaştırma yapmak istemezdim ama kişiden kişiye deişir bu söylediğim bence bkm nin en başarılı oyuncusu sun mükemmel bi karakterin olduğuna inanıyorum...daha lise okuyorum ama tiyatroya özel bi ilgim var...ilerde senin gibi başarılı biri olmak istiyorum... BURAK ABLAK

Adsız dedi ki...
9 Aralık 2008 16:07  

ilk baslarda cok yavsak biri olarak gelmişti gözüme ama sonradan anladımki adam gibi adam süper helal olsun:)

Adsız dedi ki...
10 Aralık 2008 05:46  

BENCE EN BECERİKSİZLERİ MURAT BENCEE

Adsız dedi ki...
10 Aralık 2008 10:46  

abi oyuncudan anlamayan beceriksiz bulur.bir numarsın süpersin düz git

Adsız dedi ki...
11 Aralık 2008 13:09  

çok yakışıklısın çok güzel skeç yazıyosun çok ii oyuncusun çok sempatiksin çok .......tek kelimeyle mükemmelsin hayatın boyunca o tatlı yüzün hep gülsün seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...
11 Aralık 2008 14:07  

Entellektüel tavrinla bide burdan bakın dediğin skeclerin harika... Hadi bi şeyler değişsin diyorsun gibi geliyor...
Ses tonun çok iyi... Bred Pitt in yeni bir sese ihtiyaci vardi... Seslendirirsin artık onu... Çok kalıtelı adamsın...
Emrah Karaboğaz

Adsız dedi ki...
11 Aralık 2008 15:32  

MURAT BAİ MERHABA OYUNCULUGUNU COK BEGENİORUM SANA BİR SORUM OLACAK OYUNCULUK İÇİN İNSANIN TARZI MİMİKLERİ YÜZÜ HAREKETLERİ NASIL OLMALIDIR OYUCU OLMAYI İSTİYORUM CÜNKÜ OYUNCULUGU SEVEREK YAPARIM SIRADAN Bİ İNSAN OYUNCU OLMAYI CALISARAK BASARABİLİR Mİ SENCE TİYATROYA FALAN GİTSE NE DERSİN OLUR MUU? C.G.H.B OYUNCULARINA BASARILAR :d:d:D:d:d:d:d:d

Adsız dedi ki...
14 Aralık 2008 03:12  

murat abi bende sana bayılıyorum çok yaratıcı şeyler yazıyosun..harikasın yeteneklisin..seride konuşuyosun..senide tvde daha çok görmek isteriz :D :D oğuzhanada bayılıyorum=) zeyno_sheker@hotmail

Adsız dedi ki...
16 Aralık 2008 08:11  

merhaba murat abi.ben ayşegül.programınızın küçük bir hayranıyım.bence hepinizde çok yeteneklisiniz.sende öyle.yetenekli olmanızın sebebi bence; bir tipleme yaptığınızda onun devamınıda getiriyorsunuz ve bazen bir yaptığınız tipleme ile kalmayıp farklı tiplemelere adım atıyorsunuz.ve sen murat abi çok yaratıcı, güzel skeçler yazıyorsun.:):):)

Adsız dedi ki...
18 Aralık 2008 16:04  

İşte zurnanın hönk dediği adam 10 numara Murat Şahin Oğuzhan ve Metin BKM nin bana göre en sağlam oyuncuları.Senin için söylenecek çok şey var ama zaten herşey söylenmiş yolun açık olsun ve olacağınada inancım tam.SonS

Unknown dedi ki...
20 Aralık 2008 17:11  

SANA AŞIĞIM (:

Unknown dedi ki...
20 Aralık 2008 17:11  

sana aşığım muratttttttt (:

Adsız dedi ki...
22 Aralık 2008 05:51  

çoq başarılı bulduğum 2. isimsin murat abi her türlü her rolü ustalıkla çıkartıcağına inanıyorum.oynadığın oyunlara baktığımda yeteneğinin ekran dışına çıktığını görüyorum :D inşallah çok ii projelerin altına imza atarsın .müdüre slm :D

Adsız dedi ki...
22 Aralık 2008 11:39  

murat ağbi çok talı bir insansın tatlılığın yüzüne yansıyo zaten seni çok çok ama çok seviyorum skeçlerin çok gsl ailece sana bayılıyoruz çok gsl oyun oynuyorsun :):):))))))

Adsız dedi ki...
22 Aralık 2008 19:05  

geleceğin en ünlü komedi ustası olacaksın,,,bence bu çizgiden şaşma,,

Adsız dedi ki...
23 Aralık 2008 16:48  

her geçen hafta daha da iyi oynuyorsun bence başarılar

Adsız dedi ki...
28 Aralık 2008 16:19  

---------->MURAT&BÜŞRA<----------
murat abi büşra ablayla yakıstırıyor herkes sizi siz birlikte ....... ne dersiniz????
---------->BÜŞRA&MURAT<----------

Adsız dedi ki...
30 Aralık 2008 06:42  

ya ben gerçekten çok seviyorum seni süper rol yapıosunuz. tabiii büşra ablada öyle.harikasınız bence. bide ya siz büşra ablayla sevgilimisiniz yoksa deilmisiniz ben bunu çözemedim biri bişi söylesin.tek hayalim sizi birlikte canlı canlı görebilmek..

Adsız dedi ki...
1 Ocak 2009 03:51  

süpersin bayıldım sana hem seksi hem yakışıklı hemde süper oynuyorsun başarılar dilerim süperrrrrrrrrrsinnnnnnnnnnnnnn bence skeçlerde daha fazla yer almalısın

Adsız dedi ki...
2 Ocak 2009 04:04  

cnm bnm ilk bölümden beri çok seviorum seni (:
çok başarılısın. hepde öle olcana inanıorum.
büşrayıda çk sewioRum zaten adaşım oluor kendisi =) ~~ murat eken ~~

Adsız dedi ki...
2 Ocak 2009 11:08  

cnm bnm eni cok sevyourm

Adsız dedi ki...
3 Ocak 2009 11:21  

ne zaman çok güzel hareketler bunları izlesem hep gözüm seni arıyor çünkü skeçe kattıın enerji çok başka buyüzden seni başka dizi ve filmlerdede görmek istiyoruz

CiO dedi ki...
4 Ocak 2009 14:31  

Yorumsuz...

Dikkat!! Aşırı Dozda Başarı Likidi!!
Hafızalarda Bayağı, Böyle Bildiğin Eycene Çapaklanma Yapabilir..
:))

Adsız dedi ki...
5 Ocak 2009 06:49  

bilmiyorum çok tatlısın dememe gerek var mı

Adsız dedi ki...
8 Ocak 2009 17:51  

Belcika Brükselden Sesimi Sana Nasil Duyurabilirim Yollarini Araya Araya Burayi Buldum:) Üretkenligine Hayranim,Hic Birseyin Seni Degistirmemesi,Nerden Geldigini Hic Bir Zaman Unutmama Dilegiyle......Unutma,AVRUPADA En Az 1 Hayranin Var :)

Adsız dedi ki...
9 Ocak 2009 05:54  

çok sevda yaşadım sanıyordum senden önce ama hep kandırmışım kendimi

Adsız dedi ki...
9 Ocak 2009 11:29  

sen bitanesin çok yakışıklı çoqq tatlısın... ben galiba aşık oldummmmm

Adsız dedi ki...
9 Ocak 2009 11:34  

murat seni büşraya yakıştırmış bazıları... ama alakanız bile yok sen benimsin kimseye yar etmem seni aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...
11 Ocak 2009 09:45  

diycek bişi bulamıyorum süpersin başarılarının dewamını diliyorum kib...

Adsız dedi ki...
11 Ocak 2009 14:06  

seni tek gecerım amaonlar olmasasen farkedılmezdın :) hepınız harıkasınız ev nesesı bıdıklar sızı :DD muratlar bole tatlı olur zaten eheheüü :)

Adsız dedi ki...
15 Ocak 2009 09:13  

bu zamana kadar hiç bir insanı bu kadar çok sevmedim seni ve büşrayı çokkkk seviyorum ne olursa olsun ölünceye kadar sizi sevicem ölmeden öncede sizi görecem

Adsız dedi ki...
16 Ocak 2009 11:52  

murat sana aşığım seni çoooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmm aşkım çok yakışıklısın bkm mutfakı senin için izliyorum bitanemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...
16 Ocak 2009 15:22  

muraaattt 6 ocakta senlede qörştük çoq sıcak kanlısın yaa x))

Adsız dedi ki...
18 Ocak 2009 04:02  

çok yakışıklısın ve çekici komikkk adım furkan

Adsız dedi ki...
18 Ocak 2009 10:25  

çok yakışıklı ve başarılısın cnm benim yaa

Unknown dedi ki...
18 Ocak 2009 10:25  

murat abi çok iyi oynuosun büşra ablayla çok yakışıonuss

Adsız dedi ki...
19 Ocak 2009 00:48  

sen sabaha kadar konuş ben seni dinliyim yeter yaaa,tv deki tiplere hayran olanlara kızardım ama bende senle bu kuralı bozdum galiba tühhh :)) SERAP

Adsız dedi ki...
19 Ocak 2009 05:01  

ya bkmdeki rol arkadaşn büşrayla svgl olduunuzu duydm ne dym bşryıda çok sevyorum byaa ii oyuncu ama kskandm brz (: hernyse kesn bşey d,iymcm ylanda olablr sonçta bnbr trlü şey yazılıyo ama varsaym olarak söyledim... npalm seninde bi hayatn var.. ve bence sen bu hyatı büşra pekinle pylaşablrsn gerçektn ykşıyosunuz ayrıca büşrayıda çok beeniyorum, herneyse çüüs

Adsız dedi ki...
19 Ocak 2009 05:50  

murat çok tatlısın ya okadar senpatisin ki sana bakınca içim eriyor büşrayla bir ilişkinmi var ya inş yoktur ben seni çok seviyorum sen benimsin hem ben büşradan daha guzelim...murat aşkımmmm seni seviyorum bebegim.o yanagındaki benden aynısı bendede var.seni seviyorum aşkım

Adsız dedi ki...
19 Ocak 2009 07:03  

murat süpppppeeeerrrrrrrr bence harika ir yuncu harika bir skeç yazarı böyle de devam etsin bu arada büşra pekini de ok seviyorum

Adsız dedi ki...
20 Ocak 2009 02:21  

murat bu ne böyle yüzündeki gülümseme bu ne yakışıklılık sen kendini aşmışın

Adsız dedi ki...
20 Ocak 2009 04:36  

sen oynadığın her rolde bir numarasın aynı zamanda da yakışıklısın seni çok seviyorum ayrıca şahini ve büşra pekinide seviyorum

Adsız dedi ki...
20 Ocak 2009 06:07  

ChoOooOoOoOoOoOooOOoKkKkKkKkK yaKışıKLsnnnnnn yaaaa qüLüşün biLeee yeTioooo ( s3da )

Adsız dedi ki...
21 Ocak 2009 10:25  

arkadaşlar yakışıklık-güzellik gibi terimlerE bakacağımıza oyunculuklarına bakalım LÜTFEN....
BURASININ Bİ PODYUM DEĞİL DE BKM OLDUĞUNU BENİMSEYELİMM ..........AYRICA ÇOOOOK BAŞARILISIN MURAT,SÜPERSİN... TAM GAZ DEWAM...

Adsız dedi ki...
23 Ocak 2009 11:21  

ayy!!! bNa BiŞeLer oLu0!!!... <3<3<3<3<3

Adsız dedi ki...
23 Ocak 2009 14:54  

ya çok seviyorum murat abicim seni... seninle tanışmayı öyle çok istiyorum ki..... bkm mutfaktan rica ediyorum lütfen beni murat ve oğuzhan abilerim ile tanıştırın... adım nazlıcan kılıç ankarada oturuyorum... n.a.zz.birinci@hotmail.com msn adresim eğer bana ulaşmak isterseniz daima burdayım ( 11 yaşındayım )

Adsız dedi ki...
24 Ocak 2009 03:44  

HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN TATLI BENLİ İNSANSIN O BENİN İÇİN BİNLERCE ŞİİR YAZILABİLİR HERALDE

Adsız dedi ki...
24 Ocak 2009 06:36  

bkm nin en iyi oyuncusuna segilerimle seni seviyorum murat :d

Adsız dedi ki...
24 Ocak 2009 06:57  

ya çok tatlısın ya seni çok seviyorum çok ta başarılısın canımsın oyuna başka bi hava katıyosun bayılıyoruumm sanaaaaa oyyyyy

Adsız dedi ki...
24 Ocak 2009 08:35  

murat seni çooookkk seviyorum ve çok tatlısın

Adsız dedi ki...
24 Ocak 2009 10:01  

ben yine büşra:Dçok şekersin ve tatlısın murat abi..başarıların devamını dilerim..

Adsız dedi ki...
24 Ocak 2009 14:13  

Seni çooooook seviyorum...
Hatta aşıkk oldumm yaa..
harikasın..süper oynuosunn...
<3<3

Adsız dedi ki...
25 Ocak 2009 06:17  

murat sen bir tanesin seni çok seviyorum senin için taaaa ayvalıktan geldim ve izlemeye gelcem seni seni çok seviyorum bu arada büşrayla yakışmıyorsun değilde bana bakarsan sen kimseye yakışmıyorsun yani seni kimseyle paylaşmak istemiyorum

Adsız dedi ki...
25 Ocak 2009 08:42  

hımm yorumları okudum çok güzel ama bn öle yazmam yhani herkes okuyor die bn böle yazamam...:) gerçkten bkm de görev yapan herkes çok yetenekli hepsi kutlana cak insanlar ama murat başka......BAŞARILAR msn verim ne olur beni ekleyn flower_yonca@hotmail.com ne olur ama ne olur ekle................:)),

Adsız dedi ki...
29 Ocak 2009 06:18  

benim bir oyunum var şeytan çarpması diye baş role ersin eser murat ve oğuzhan ı koydum isterseniz gönderebilirim

Adsız dedi ki...
29 Ocak 2009 06:35  

murattttt sana bayılıyorum çoooookkkk yakışıklısınnnn hatırla sevgilideki oyunculun da süperdi çok güzel hareketler bunlarda da süpersin seni çooook ama çooooook seviorum aşkımmm biii taanemmm

Adsız dedi ki...
29 Ocak 2009 06:48  

murat cok YaKısıklıSn seni çok seviyorum BAŞARILAR sen bir tanesin

Adsız dedi ki...
29 Ocak 2009 07:16  

murat sana hayranım..sen bnm en byük idolüm ve aşkımsın seni gerçkten çok sviyorum..sni çok ama çok sviyorum yaşm sndn biraz kçük olsada bn snin hep en byük hayranın olarak kalmanı istiyorum büşrayı hiç svmiyorum onu çok kıskanıyorum skeçlerde yanyana durmanızı istemiyorum ona gıcık oluyorum onu dövmek istiyorum..hiç sevmiyorum oyunculuğu güzel olablir ama onu çekemiyorum 2nizi yanyana görmek istemiyorum ekranda haberin olsun muratcım seni çok sviyorum bn sviyorum büşra değil unutma..!!! sana aşığım 1tanemm..sana bitiyorum..!!

Unknown dedi ki...
30 Ocak 2009 05:36  

yarumlardan güzel skec olur baksana oguzhan koc ve seni kızlar resmen taciz ediyolar eseride gaylr taciz ediyo biraz ugrassan ç.ç.g lik bir skec cıkar elimde yazdığım bir kac skeç var göndrsem oynarmısn cevap bekliyorum (agirili2009@hotmail.com)

Adsız dedi ki...
30 Ocak 2009 09:10  

......BU YORUMU HERKES OKUSUN LÜTFEN.......
tAvşAn dAğA küSmüŞ DağıN hAbeRi oLmAmıŞ diye bi ata sözü warya bu tam murat a aşkını ilan edenler içiN yazılmışş sankim...yaAA kızlar adlarınızı falan yazın da murat sizi bilsin de mi??? ne kadar saçma yorumlar bunlar yaa. kızlar da kudurdu galiba...böyle saçmalıkları kesin de oyunculuğuna bakın şuu adamların lütfen... LÜTFEN...BÖYLE YAPARAK TÜM YORUM OKUYANLARA APTAL OLDUĞUNUZU BELLİ EDİYORSUNUZ...

Adsız dedi ki...
30 Ocak 2009 10:13  

ya aşığım sana aşıııııkkkkkk çokkk yakışıklısın bitiyorum sana yaa bugün rüyamda seni gördüm her zamanki gibi çok tatlıydın yaa bayılıyorum sanaaa bi kere öpebilsemmm ahh nerdeee!!CANIM BENİM...

Adsız dedi ki...
30 Ocak 2009 16:54  

i like u so much i saw u i was amerıca u re the best for me ....

Adsız dedi ki...
31 Ocak 2009 04:31  

murat çok ama çok yakışıklısın seni çok ama çok sewiorum:)) seninle tanışmayı çok isterdim:(

Adsız dedi ki...
1 Şubat 2009 03:55  

murat büşrayla aranda bişey yok demi??? ya ben atarım kendimi aşşağıyaa!!! sana bi kere AŞKIM demem de bi sakınca var mıııııı ?? AŞKIMMMMM

Adsız dedi ki...
1 Şubat 2009 04:04  

varyaaa daha yeni farkettim ilk başlarda 10 aralık 2008 çarşamba 05:46 da yazılmış olan muratımaa beceriksiz denmiş yolarım sizin saçınızı başınızı gebertirim siz çıkın sahneye bakıyım ne kadAr iyi oynuyosunuz görelim muratıma canıma aşkıma bitaneme bi daha beceriksiz deyin görürüm sizi ben o zaman ne hale getiriyorum sizi beceriksizmiş aptallar siz kendinize bakın önce !!!

Adsız dedi ki...
1 Şubat 2009 04:15  

ah muratım ahhhh yandım aşkınlaaaaa eridim bittim küll oldummm her zaman gözümün önüne geliyosun sen de okuyosun demi bu yazdıklarımı aşkkk acı veriyo böyle insanaaa off bee offf

Adsız dedi ki...
1 Şubat 2009 06:53  

BGM de eseri bir gay sureklı kesiyodu dikkat eden warmı bilmiyorum ama şu bir gerçek eserin gatlarla başı dertte:)murat yakışıklı çıkmıs resmde ama normalde gorsenız resmdekınden bin kat yakışıklı hele şahin o ayrı bir karizma zaten ...

Adsız dedi ki...
2 Şubat 2009 02:47  

ya ben sana nasıl tutuldum bilmiyorum ama anlayamıyorumda sana nasıl aşık oldum bence bu büyük bi hayranlık aşk falan değil hem siz büşrayla da çok yakışıyosunuz hem sen benden kaç yaş büyüksün ben yine senin en büyük hayranın olmaya devam edicem

Unknown dedi ki...
2 Şubat 2009 03:55  

gerçekten ço...........k tatlısın başarıların dewamını dilerim by

Unknown dedi ki...
2 Şubat 2009 03:56  

çokç ama çok dadlusun byyy

Adsız dedi ki...
2 Şubat 2009 06:18  

seni çok sewiyorum murat abi bn bişey merak ediyorum sizin büşra pekinle aranızda ilişki var galiba bnce sakın ayrılmayın çünkü birbirinize çok yakışıonuz sizi zor durumda bırakmak istemem ama bnce çoook yakışıosunuz...

Adsız dedi ki...
2 Şubat 2009 06:25  

meraba murat abi sni çok sewiyorum bu arada büşra pekinle de çok yakışıosunuz inşallah öle bi ilişki vardır varsa hiç ayrılmayın çok yakışıosunuz, turneye çıkıosunuz ya lütfen ESKİŞEHİR'e de gelin...

Adsız dedi ki...
2 Şubat 2009 08:41  

murat çok tatlısın seni çok seviyorum büşra yı da öyle o çok doğal bir kız sakalların iğrenç olmuş

Adsız dedi ki...
2 Şubat 2009 19:58  

murat çok yetenekli ve de başarılı... yazdığı skeçler gülmekten kırıyo adeta... başarılarının devamını diliyorum:))

Adsız dedi ki...
3 Şubat 2009 06:36  

murat abi seni çok seviyorum ve seni sevdiğim kadar büşra ablayı da seviyorum. sen çok başarılısın.ve hatta eskiden oynadın laf ebeleri programında da çok başarılıydın .büşra ablayla birbirinize çok uyuyosunuz.murat abi büşraya iyi bak he .sakın elinden kaçırma.bu fırsatı yakalamışken benden söylemesi.benim msnem ilayda_aslan_1999@hotmail.com

Adsız dedi ki...
3 Şubat 2009 14:49  

tam gaz devam mura harıkasın baba!

Adsız dedi ki...
4 Şubat 2009 05:00  

süper ötesisin murat bayılıyorum sana !!

Adsız dedi ki...
5 Şubat 2009 01:53  

murat ağbi seni ailecek çok seviyoruzzz yazdığın skeçler süperrr başarılarının devamını dilerim

Adsız dedi ki...
5 Şubat 2009 03:56  

murat sana aşığım bkm yi senin için izliyom sen, çok seviyorum aşkım çok tatlı ve çok yakısıklısın büşra sana hiç yakışmıyo bu arada ben de SERPİL sana çok ama çok aşığım senin için sevgilimi bıraktım sana çok aşığım yaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...
5 Şubat 2009 04:54  

çoooooook iyi bir kişi ( fazla kota olursa BEN ÖDİCEM)

Adsız dedi ki...
6 Şubat 2009 08:52  

çok güzel rol yapıosun yazdığın skeçler de çok güzell...

Adsız dedi ki...
6 Şubat 2009 14:03  

çok tatlı çoçug yaa...hem skeçleri olsun hem de kendisi tek kelimeyle SÜPER......

Adsız dedi ki...
7 Şubat 2009 07:22  

bence harika we zeki bir tiyatrocu onu beğeniyle izliyorum we yazdığı skeçleri çok başarılı buluyorum...we ayrıca çok yakışıklı:)

Adsız dedi ki...
7 Şubat 2009 10:04  

canım benim....SENİ ÇOK SEVİYOM!!!!

Adsız dedi ki...
7 Şubat 2009 10:05  

canımsın.....seni çok seviyorum!!!

Adsız dedi ki...
7 Şubat 2009 14:51  

Allah hiç bişeyi kıskanmamış...başarılarının devamını diliyorummm

Adsız dedi ki...
8 Şubat 2009 03:34  

İlgilenilmesi gereken bir şey varsa o da oyunculuğunuzdur.Onu da hakkını vererek yaptığınız için teşekkürler.Başarılarınızın devamını dilerim.

dogukan ates dedi ki...
9 Şubat 2009 03:48  

abi sen çok iyi oynuyorsun sen manyaksın yaaa D:dhele böşşraaaaa var ya eros varya ozmn çok komiktin yaa varya manyaksın sen :D erospu lan bu dedin ya hele ozmn yarım saat boynca koptum .D:d hele bir tane teyze vardı ya 151 yaşında büşra oynıuyordu hani kolunu felan kırdın da hık mık düzeldi yaa varya orda sana dediya ibreyi 200 ye vurduracağız diye koptumyaaa a .d:d

Adsız dedi ki...
10 Şubat 2009 09:43  

Büşra ile çok yakışıyorsunuz
'sheytanyedi' slmlar

Adsız dedi ki...
13 Şubat 2009 06:47  

büşra ve sen birbirinize çooooooook yakışıyorsunuz.bu arada çok yakışıklısın tatlım.sana bayılıyorum.

Adsız dedi ki...
13 Şubat 2009 15:00  

Ya yorumLarınızda başarısını eleştirseniz olmaz mı?murata aşkım diosnz,msn inizi veriosnz...Yaptığınız yalnızca rezillik...Büşrayla yakışıp yakışmadıkları da sizi ilqiledrmio..!sizi ilqilendren tek husus,rolünde nasıl,iyi bir oyuncu mu..BunLarı elştrmenz qerekli..!ama bnLar dışında hepsni eleştrmişsnz yanş bravo....!!!

Adsız dedi ki...
15 Şubat 2009 09:38  

bu çocuk harika bence en i oyunu bu çocuk sergilio sırf bu var die izliyorum ayrıcada çok yakışıklı yani farklı bi havası var bravo vala bunu mutlaka oku ltfen ama kıskananlar çatlasın seni

Adsız dedi ki...
17 Şubat 2009 01:55  

cok etkılıyıcı

Adsız dedi ki...
21 Şubat 2009 09:06  

sana deli oluyorum senin hastanım çektiğim fotonu duvara astım baktıkça ah ah diom ama nese süpersin manyaxsın mersine her yıl gelin her gelirim

Adsız dedi ki...
21 Şubat 2009 09:12  

murat çok yakışıklısın herkesin dediği gibi SENİN EN BÜYÜK HAYRANINIM ( yaş bakımından deil ha :)) MERSİN de oyun çıkışında sen çıktın yha (20 şubat) fotonu çektiğim de tam bana doğru bakıp gülmüşdün. o fotoyu duvarıma astım çoooqqq yakışıklısın ama o bıyıqı kesen daha daha daha yakışıklısın ( ESER e söle WC deil o WE )

Adsız dedi ki...
22 Şubat 2009 03:19  

bence murat ve oğuzhan çok yakışıklı.büşrayla muratın arasında oğuzhanla da zeynepin arasında bi ilişki varmış.bence birbirlerine çok yakışıyolar.büşrayla murat da oğuzhanla zeyno da..
çok güzel hareketler bunları sülalecek izliyoruz ve oyuncuları da yılmaz erdoğanı da çok seviyoruz.

Adsız dedi ki...
22 Şubat 2009 08:56  

slm ben halıl ve senı dovmek ıstıyoruz yaklasık 15 kısıyız benıde yanına alırmısın

Adsız dedi ki...
23 Şubat 2009 02:26  

SEN NİYE BU KADAR TATLISIN YA! NİYE BU KADAR GÜZEL BAKIYOSUN WE GÜLÜYOSUN SÜPERSİN!!!!!! SENİ SEWİYORUM!!!! UMARIM COK İYİ YERLERE GELİRSİN HAYATTA ŞANS MELEKLERİ SENİNLE OLSUN!!! BİLGE

Adsız dedi ki...
23 Şubat 2009 05:32  

çok tatlısın.çok da başarılı.allah yolunu açık etsin...

Adsız dedi ki...
25 Şubat 2009 10:33  

♥♥♥♥BEN ONA RESMEN AŞIĞIM......♥♥♥♥MURATTTT

Adsız dedi ki...
28 Şubat 2009 13:32  

slm günlerdir internet bulup senin resimlerini indirmek istiyordum bugüne nasipmiş...
valla peş peşe mehmet ali demen büyük başarı ben denediğime rahmen yapamadım ama insan çalışınca yapıyo:))
oraya gelmeyi düşünüyorum inşallah gelebilirim...seni seviyorum :)

Adsız dedi ki...
1 Mart 2009 11:57  

muraaat kurban oliiiiiimmm sen nesin neeee????büşra kimmiş?sen bana yakışıyorsun banaaa adras weriyooomm,,,,(pilli_tugba@hotmail.com) nolur ekleeee bah benim de o mutfaga gelmne şansım warr,,,seni pişman ederimm onA GÖREEEEEE :d:d:d:dSEWGİLİMLE DE SENİN YÜZÜNDEN AYRILDIK EKLE BARİİ SENİ AFFEDİİMM :d YHA ŞAKA MAKA AŞIGIM SANA BE MURAT SEWİYORUUUUUMMMMMM İŞTE ANLAAA :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Adsız dedi ki...
2 Mart 2009 10:33  

murat senin oyunculuğunu çok beğeniyoruz bn nurcan 19. bölüm çok güzel oldu onun gibi skeçlerin devamını bekliyoruz

Adsız dedi ki...
2 Mart 2009 15:53  

SeDaT var elimizde :D olur mu? *pilli bebek :D

Adsız dedi ki...
5 Mart 2009 04:30  

Murat Abi Skeçlerini Çok Beyeniyorum.Hep Böle Devam Et,Sen Herzaman Arkandayız.Senin En Çok Beyendiğim Skecin Spikerlik yapmandı.Ardarda Nasıl Mehmet Ali demen çok komikdi:)

Adsız dedi ki...
5 Mart 2009 05:58  

murat abi:Dçok iyi rol yarıyon helal olsun sana bu aralar skeç az yazıyorsun ama benim için tasarrufla ilgili bi skeç yazarsan çok makbule geçer :Dprogramda izleyeceğim sonra da yazıp hocaya vereceğim :D:D:D:D

Adsız dedi ki...
5 Mart 2009 09:47  

asqıMMMM sei coooq aMa coooq sevioMMM xD

Adsız dedi ki...
6 Mart 2009 09:01  

abi ben 12 yaşındayım seni çok seviyorum ve hayranla izliyorum dünyayı durduran adam çok güzeldi face book ta var hep izliyorum harikasınız ellerinize sağlık :)

Adsız dedi ki...
8 Mart 2009 04:26  

baba süpersin yaa hayranlıkla seni izliyorum

Adsız dedi ki...
8 Mart 2009 06:11  

en iyisi sensin bunu unutmaaa

Adsız dedi ki...
9 Mart 2009 10:58  

muratttttt sana aşığımmm seni çookkkkkk seviyorummmmmmmmm

Adsız dedi ki...
13 Mart 2009 15:22  

sayfanin soluna koydugunuz gitti gidiyor reklami yuzunden hic bir yorum okunmuyor keske sag tarafa alsaydiniz kotu bir tasarim olmus

muratcim cok iyisin ;)

Adsız dedi ki...
16 Mart 2009 10:19  

kimse alnmasn ama seni teeeeeekkkk geçiyorm bu mutfakata.harika bir oyuncusn....

Adsız dedi ki...
16 Mart 2009 11:50  

muratt sanırım sana aşığımm seni çook seviyorum cnm benmm ççook başarılısın sana hastayım

Adsız dedi ki...
17 Mart 2009 00:38  

muratcım canım çok tatlısın
hayranım sana kendine cici bak

Adsız dedi ki...
17 Mart 2009 08:13  

seni çok seviyorum yaaa=)) çok ama çok tatlısın,
şekersin daha söylenicek çok şey var...
bitanesin yaa öpüyorum seni bby=))
oyuncluğunda başarılarının devamını dilerim....

Adsız dedi ki...
22 Mart 2009 00:43  

senin o gülüşüne kurban (:
beyılıyorum yea..(:

Unknown dedi ki...
24 Mart 2009 13:54  

yani bi yorum yazmak için saatlerdir asagı iniyorum :) sadece süpersin dicektim :P

akm dedi ki...
5 Nisan 2009 05:00  

bence tiyatrocu olmak sadece yetenek istemez maddi durumda ister

Adsız dedi ki...
6 Nisan 2009 16:02  

Gerçekten harikasınız hepinize saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum,pazar akşamları (ÇGH) akşamlarımız oluyor.Ben Yılmaz Erdoğan hayranıydım ama şuan hepinizin hayranıyım.Buarada oğluma bir jest yapmak istiyorum sizcede uygunsa sahneden (Kuşadasından Onur Demirci) ye selam gönderebilirseniz çok sevinirim sizin fanatik hayranınız,teşekkürler iyi çalışmalar

Adsız dedi ki...
7 Nisan 2009 02:13  

SUPER BIR OYUNCUSUUUUN!!
Seslendirme Olsun, yuz sekli Olsun, cok guzel oynuosunn!! Yazdigin skeclerinde zaten laf yok =D

EN SONUNDA HOLLANDAYADA GELIOSUNUZZZZZ
Yakindan da izlicem sizi =D

duygu dedi ki...
7 Nisan 2009 07:02  

oo dilara öney olanmı acaba

Adsız dedi ki...
7 Nisan 2009 12:25  

Murat'ın polis kıyafeti giydiği halini poster yapıp duvarıma asmak istiyorum... Bir kadın daha ne isteyebilir ki? :)

Adsız dedi ki...
12 Nisan 2009 07:42  

bişiyi bize açıklaman gerekiyo büşra ile birliktemisin bunu bilmek bizim hakkımız ki seni sadece büşra ile paylaşabilirim sende bunu bil umarım beni birgün farkedersin ...

Adsız dedi ki...
12 Nisan 2009 07:50  

seninle konuştuğum zamaki hissettiklerimle üniversiteyi kazandığım andaki hissettiklerim arasında hiç bir fark göremüyorum sana ulaştığım an ve seninle konuştuğum zaman bilki üniversiteyi kazanmışımdır umarım sana kendimi farkettirebilirim ki sende beni farkedersin inşallah...

Unknown dedi ki...
12 Nisan 2009 12:44  

Ne kadar ise hayatımın geriye kalan kısmı...
Seninle olsun isterdim yıldızım. bugüne kadar hic bi sanatciya hayranlığım olmadı,inanmazsın ama bambaşkasın belki yazdıklarıma denk gelmezsin bile ama yine de yazmak istedim.

Adsız dedi ki...
14 Nisan 2009 09:15  

ya valla skeclerinide kendisinide cokbegeniyorum
cok komik ve karizatik biri bence murat ya

Böyle dewam et süper OYUNCUSUN ya =D

Adsız dedi ki...
16 Nisan 2009 06:19  

yaa bak orda haklısın gerçkten bi insana polis kıyafeti bukdr yakışır ama benm hiç hoşuma gitmio bu adam çok itici biri

KÜBRA dedi ki...
18 Nisan 2009 03:10  

merhaba murat abi seni çok sewerek izliyoruz çok iyi bi oyuncusun bütün arkadaşlarım resmen sana aşık aman büşra abla duymasın skeçlerin de çok harika seni her zaman ekranda görmek dileğiyle KENDİNE İYİ BAK ÖPTÜM

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 07:23  

skeçlerde kendını tutamayıp kacamak gulusler yapıyosunya o an nutkum tutuluyo supersın hep gul

YELİZZZZZZZZZZ dedi ki...
29 Nisan 2009 01:47  

ASIGIMMMMMMMMMMMMM SANNNNNNNNNNAAAAAA SADECE SENI GORMEK ICIN GELICEM

Adsız dedi ki...
29 Nisan 2009 06:49  

süpersin bitiyorum sana

Adsız dedi ki...
2 Mayıs 2009 20:59  

BU DÜNYA ADAMI DELİ EDER
NE İYİ AŞÇIMIZDIN SEN EMİNE BEDER
YANIMDA BAL DUDAKLI AYI YOGİ VAR SEVGİLİ İZLEYENLER
BU SON MISRAYA KAFİYELİ BİRŞEY BULAMADİLER

Adsız dedi ki...
8 Mayıs 2009 10:21  

çok yeteneklisin

Adsız dedi ki...
9 Mayıs 2009 12:55  

süpersin murat abi başarıların devamını diliyorum =)=)

Adsız dedi ki...
11 Mayıs 2009 16:47  

sana bayılıyorum çok güzel hareketlerde ilk dikkatimi ceken sen oldun nekadar tatlı biri dedim hepiniz supersiniz başarılar

Adsız dedi ki...
12 Mayıs 2009 07:35  

Murat abi
siz nürnbergde
mevlana bi olay olmustu
hatirliyorsan
o olayin üzerine sana bilgi vermem lazim böyle olnaz lütfen bu msni msnine ekle

converse-b.style@hotmail.de

Almanya Nürnbergden
Büsra

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 03:25  

bence murat abının cok guzel skeçlerı wr hemde cooooooookk basarılı
ÇoooooooK yakışıklı

Adsız dedi ki...
14 Mayıs 2009 05:58  

murat sna resmen aşığım ama büşrayla o kadar çok yakışıosunuzki ikinizde çok tatlısınız seni çok çok çok seviyorum ve çok öpüyorum

hatice dedi ki...
21 Mayıs 2009 06:39  

slm ben hatice anasınıfı öğretmenliği yapıyorum çocuksu ve şakacıyım espirilere bayılıyorum bize böyle bi program hazırladığınız için teşekkür ediyorum skeçlerinizi ve sizi beğenerek izliyorum yaptığınız işi takdir ediyorum korkmayın size aşık değilim :))başarılarınızın devamını diliyorum inş okursunuz ii çalışmalar

Adsız dedi ki...
31 Mayıs 2009 12:15  

merhaba ben Sena, her programınızı kaçırmadan takip ediyorum bi gün gelip oradan seyretmek çok istiyorum ayrıcada Murat Eken'lede tanışmayı çok istiyorum.Başarılarınızın devamını diliyorum:)...

Adsız dedi ki...
31 Mayıs 2009 12:38  

murat seni cokkkkk ama coook seviyorum sen benim bitanemsin ben sidal 10 yaşındayım 4. sınıfa gidiyorum ve senin hayranınım sana resmen aşığım sen birgün karşı karşıya gelmeyi ne kadar coook isterdim ya veeeeeee büşra ablaylada cok yakışıyorsunuz :):):):):)

elif dedi ki...
31 Mayıs 2009 12:48  

murat eken sana taparim!!!
o kadar tatlisin ki...
cok seviyorum seni..
cok basarilisin bence mutfaktaki en yetenekli oyuncularindan basta gelirsin..
rolunun hakkını vererek yapiyorsun ayakta alkıslanıcak bir oyuncusun..

nur dedi ki...
2 Haziran 2009 05:29  

ya qercekten süpersin benimde böyle yazdıqım skecler faln war am senin ki qibi deiler tek kelimeyle cok tatlısın inş. okuursun ben NUR seninle konuşmayı cok istiorum kac kere qeldim bkm ye ama sana ulaşamadım yanlış anlama sakın abimsin=)inş. başarıların hiç bitmez ssadece sahne hayatında deil yaşantında da mutlu olursun inş

Adsız dedi ki...
3 Haziran 2009 01:19  

muratttt bakhele hani böle agrasif bi rol oynuyosun diyorumki tamam bu çocuğa agrasiflik yakışıyo...yha..sonra...birden gülüyosun böle...yanıldımı anlıyom...=)....yani içine girdiğinn rolu benimseyerek yansıtıyosun...tebrikleer....bunu murat okusunn bak hhhaaaaa......

Adsız dedi ki...
7 Haziran 2009 01:26  

bakın bıse solımı ama çok cıddıımm yhaa benn murata bayılıyorumm yhaaaaaaaa ayyyy delırcemm heaaaa yha bdanemm supersın yola devemmmm busrayıda devammm eddr he açoqqq ykısıyosunnn bDanem benım benı eklesene abı kardes muhabbeDı kuralım xD xD damla_stepe@hotmaıl.comm yolaa devammmmmmmm senın içinn olurummm beeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 00:54  

valla süper skeçleri var bayıldım hiç birini kaçırmadım kaçırmamda

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 10:41  

arkadaşlar ona itici diyenler eğer onunla konuşursa bu lafı söylediğine utanıcak okadar cana yakın ki görseniz çok tatlıydı.Büşra nın da ondan hiç bi farkı yoktu çok cana yakındılar insanın hep öpesi geliyo du!Kim ne derse desin o çok iyi birisi ve çok iyi oyuncu!

Yorum Gönder