Çok Güzel Hareketler Bunlar 13. Bölüm

30 Kasım 2008 Pazar ·

30 yorum:

Adsız dedi ki...
4 Aralık 2008 12:26  

lütfen braz daha ailece izleyebileceemiz skeçler yazın(skeçleriniz süper ayrıca)

Adsız dedi ki...
6 Aralık 2008 11:52  

tek kelimeyle süpersiniz eser seni çok seviyorum...

Adsız dedi ki...
7 Aralık 2008 09:07  

mevreli genclik den slm yha skecler mükemel olmuş yha 10 numara bence en güzelide hıyarlı baba bence ama hepsi muhteşem devamını bekliyoruz!!!...

Adsız dedi ki...
9 Aralık 2008 13:36  

yha slm varya en cok hıyarlı babayı komık buluyoz manyak bısı bu koptum valla

Adsız dedi ki...
11 Aralık 2008 09:58  

slm.irandan sizi izliyoruz va hepinizi seviyoruz basarilar

Adsız dedi ki...
11 Aralık 2008 12:10  

merhaba bence skeçlerinizin hepsi birbirinden harika ama eski skeçler çok daha güzel.mesela hıyarlı baba tabutcu recep...yeni skeçler o tadı vermiyor bence.o tadı alamama karşın her hafta izliyorum demek alsam köleniz olcam :)sevgilerle...

Adsız dedi ki...
11 Aralık 2008 12:13  

gercekten tesekkür ederiz bize pazar akşamlarını renklendirdiniz ama sizden bir ricam olacak lütfen biraz daha az küfürlü skeçler yazarsanız sevinirim çünkü küçük büyük bir sürü insan sizi büyük bir hayranlıkla seyrediyor ilginiz için şimdiden tesekkür ederim

Adsız dedi ki...
11 Aralık 2008 18:29  

ben bkm mutfagının hayranıyım kardesımın sıze cok uyumlu oldugunu dusunuyorum.Nedenini bilemiyorum cunku bana cok komik geliyor aynen sizin komik oldugunuz gibi,kardesımı sızın oldugunuz sahnede dusunuyorum ve malesef ki;sadece kardesımı goruyorum sahnede.Ben trajik ve komedik bir sanatcı ruhuna sahibim hatta komediyi silebilirsiniz sadece trajik ama kardsim;tamamen komedi buna inanıyorum sizinde inanmanızı istiyorum ve inanmanızı bekliyorum ve sadece izlemenizi bekliyorum performansını yabancı cumle oldu ama olsun biz yinede biziz okey yılmazcım gorusuruz.

Adsız dedi ki...
12 Aralık 2008 04:46  

harikasınız...eser çok tatLısn=)..hepsi birbirinden güzel lütfen hiç değişmeyin..

Adsız dedi ki...
12 Aralık 2008 11:50  

abı supersınız yaaa son zamanda seyrettıgımız sınema seyrettıgımız fılmlerı bıle bu kadar dıkkatlı ızlemıyoruz bararılarınızın tevamını temennı edıyoruz saygılar

Adsız dedi ki...
13 Aralık 2008 04:44  

BN FİLİZ ÇOK GÜZEL HAREKETLER BUNLARI BEYENİĞLE İZLİYORUM BAYILIYORUM ÇOK GÜZEL GERÇEKTEN HARİKA

Adsız dedi ki...
14 Aralık 2008 11:20  

ben tolunay karakuş 13 yaşındayım gaziantep te yaşıyorum murat abinin ve ersin abinin oynadıgı sikeçleri çoook severek ve gülerek izliyorum sizleri çooook seviyorum yılmaz abi senin yerin başka seni daha çook seviyorum

Adsız dedi ki...
15 Aralık 2008 05:43  

İnsanlarda doğuştan var olan cinsel dürtülerin dış etkenlerle(her türlü söz,cümle,eylem,görüntü,vb.)tetiklenmesi 12 yaşındaki çocuğun bile kız arkadaşına cinsel tacizde bulunmasına sebep oluyor.Bu ülke bizim,daha dikkatli olunmasını rica ediyorum.

Adsız dedi ki...
15 Aralık 2008 06:52  

yaaaaaaa süpersiniz çok komik bende sizle birlikte çalışma isteği istiyorum yaşım 13 skeçlerinizi tekrar tekrar izliyorum sağolun dünyama ayrı bir renk verdiniz

Adsız dedi ki...
15 Aralık 2008 10:57  

sabahtan akşama kadar izlemeye tahammül edeceğim tek program bu çabanızı hiç kaybetmeyin lütfen başarılarınızın devamını diliorum hıyarlı baba gerizekalı dio ya o kısım koparıo beni =)

Adsız dedi ki...
15 Aralık 2008 12:13  

ya çok güzel özellikle hıyarlı baba,tabutçu recep çok güzel böyle devam...

Adsız dedi ki...
16 Aralık 2008 03:03  

tek kelimeyle harika skeçler..basarlarınızın devamını diliyorum...

Adsız dedi ki...
17 Aralık 2008 00:35  

yha çok güzel yazıyorlar özellikle muratı oguzu ve büsrayı çok seviyorum dahada komik y7azın

Adsız dedi ki...
19 Aralık 2008 06:02  

seni çoliyi buluom cnm eser ve şahin

Adsız dedi ki...
19 Aralık 2008 11:25  

yha ben skeçleri beğenerek izliyorum ama eski tatları vermiyo artık bi hafta iyi bi hafta kötü oluyo ama yine de beğenerek izliyorum

Adsız dedi ki...
29 Aralık 2008 09:12  

süperr olmuşş yaa çok güzel hıyarcı babayı yani (şahin ırmakı) çok seviyorum şahin ırmağı çok güzel yapıyor rolünüü hele hıyarcı baba rolünü süperr birşeyy iyiki varsın şahin ırmak seni seviyorum ve çok güzel hareketler bunlarıda izliyorumm bu aradaa ..... çok güzel hareketler bunlar bir daha bir daha başlıyo şimdi mutfakta sbalaba lab lab la :D:d:d

Adsız dedi ki...
29 Aralık 2008 19:29  

paylaşım mükemmel teşekkür ederim kendi adıma fakat kısımları 10,9,8,7,6... gibi değilde 1,2,3,4,5,6,7,8,9.... gibi olsa daha iyi olur mümkünse kısımları eklerken sondan başlarmısınız eklemeye iyi çalışmalar..

Adsız dedi ki...
31 Aralık 2008 05:45  

SİZİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM ADIMI SÖYLEMEK İSTEMİYORUM AMA VEYA EN SEVDİĞİM RENGİ SÖYLEYEYİM LİLA SİZİN HAYRANINIZIM SİZE BAYILIYORUM SİZ ÇOK GÜZEL SİKEÇLER YAZIYORSUNUZ ELİMDE OLSADA ARKADAŞIMLA ORAYA GELEBİLSEM YAŞIMI SÖYLEMEK İSTİYORUM 13 SİZİ SEVİYORUM!!!!

Unknown dedi ki...
11 Ocak 2009 19:57  

BENCE SKECLER AILE ICINDE UYGUN AYCA ERTURAN I COK BEGENIORUM

Adsız dedi ki...
26 Ocak 2009 06:12  

bence süpersiniz ayrıca bu kadar çok hikayeyi nasıl buluyorsunuz helal olsun

Adsız dedi ki...
2 Şubat 2009 13:55  

Ersin tek kelimeyle harika kendisini bu başarısından dolayı tebrik ediyorum başarılarının devamını diliyorum ayrıca güzel hareketler herzaman ekip halinde olur tüm ekibe başarılar diliyorum...

Adsız dedi ki...
3 Şubat 2009 08:53  

ya bence bu bölümler müthişti.çok beğendim şahhhsenn .murat abi sakallar bi an önce gitsin bence **************************************

Adsız dedi ki...
4 Şubat 2009 01:56  

oğuzzzz aşkımmm seni çok seviorm nolur sana ulaşıyım bu skeç de o yok ama yine de o varmış gibi izliormmm....bu arada sesin kadife tonunda süper nolur oğuz sana ulaşabileyim nolurrrrrr oğuzhannnnnnn:(

Adsız dedi ki...
9 Şubat 2009 10:09  

bence murat ve büşra çok yakışıyorlar ve büşra rollerini çok güzel yapıyor

Adsız dedi ki...
16 Haziran 2009 04:43  

Çok Güzel Hareketler Bunlar ismini tam anlamıyla hakeden bi program. Programı izledikten sonra insana full neşe yüklenio resmen. Ama özellikle Murat Eken hayranıyım sölemedn edemedim. Ve ondan Daha çok sketch yazmasını beklioruz...

Yorum Gönder