Çok Güzel Hareketler Bunlar 26. Bölüm izle

20 Nisan 2009 Pazartesi ·

Çok güzel hareketler bunlar programının 19 nisan tarihli bölümün tamamını aşağıdan izleyebilirsiniz.Diğer kısımları da görmek için 'devamını okuyun' linkine tıklamalısınız.Videoların yüklenmesi internet bağlantınıza göre uzun sürebilmektedir.Videolar kendi sunucularımızda tutulmadığı için her an silinebilir eğer yorum yaparak bunu bildirirseniz en kısa sürede videoları yenilemeye çalışacağız.

1. Kısım


2. Kısım

3. Kısım

4. Kısım

5. Kısım

6. Kısım

7. Kısım

8. Kısım

9. Kısım

10. Kısım

28 yorum:

Adsız dedi ki...
21 Nisan 2009 00:26  

Farklı bir yapı oluşturmuş olan ve bizlere farklı bir program görme olanağı sağlayan bu programın fikir sahiplerini tebrik ederim.
Ancak seyrettiğim son bölümde beni o kadar rahatsız eden kısım oldu ki; rahatsız olmamak adına defalarca kanal değiştirdim. Keyifle bol bol gülerek geçirdiğim vakitte ilkokul 4. Sınıf kızlarının aşk tezahüratlarını görmek ve olur olmaz yerde alkışlayarak programın tüm akışının oyunlardan çok farklı yerlere çekilişine şahit olmak beni rahatsız etti. Sonradan izleyecek kişiler içeriye girerken kontrol ediliyorlardır (yaşları vs ye bakılıyordur)diye düşündüm fakat oyunların içeriği ve kullanılan sözleri o yaştaki çocuklar için pek uygun bulmadım. Abartıyorsam ya da fazla hassas davranıyorsam dikkate almayın fakat haftalar boyu gittikçe artarak devam eden bir huzursuzlukla bu programı seyretmeye çalıştım. Ve belki haftaya şöyle bir bakıp doğrudan geçeceğim bir program olacak…
Başarılar dilerim;

Gülçin ÇARKIT
End. Müh.

Adsız dedi ki...
21 Nisan 2009 05:02  

offffff süper yaa şahin abi bitiom sanaaaa...
bıyıkların bile yeter ölmek için beee süpersin yola devam...

Adsız dedi ki...
26 Nisan 2009 12:47  

süper bi bölümdü yaa özellikle boğaçın tarkan taklitine bittim yaa bende bkmy e gırmek istiorum yaaa:))) benide alın nolur :)

Adsız dedi ki...
27 Nisan 2009 12:31  

Gülçin Hanım'a bu konuda katılıyorum.Yılmaz Erdoğan'ın bu konuya kısa zamanda bir çare bulması gerektiğini düşünüyürom."Gruplar" diye nitelendirilen izleyici kitlelerinin bir çoğu "tiyatro nasıl izlenir?" den bihaber toplu halde gelen ilköğretim ve lise öğrencileri. İlk başlarda pek fazla duymuyorduk bunların yersiz alkışlarını fakat şimdilerde iyice sinir bozucu hale gelmeye başladılar.Çoğunun oraya tiyatro ve sanat değil de Oğuzhan Koç izlemeye geldiği skeçlerin anafikirlerini söyleyememelerinden aşikar.Ben de Oğuzhan Koç'un,öncelikle ÇGH'nin bir seveniyim ve programın TV deki geleceği açısından bu sorun çözülmeli diye düşünüyorum.

Selman Beyhan Kirit
İşletmeci

Adsız dedi ki...
27 Nisan 2009 16:41  

bu yapılan oyunlarda emegi gecen ellerine saglık
cok güzel olmuş
MÜTHİŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ

KİRPİ

Adsız dedi ki...
27 Nisan 2009 18:57  

tiyatro seyretmenin bir adabı olmalı oyuncularına ders verir tavrını beğendiğimiz sayın Yılmaz Erdoğanın ın coğunluğu genc olan seyircilere de bu tarzı öğretmesi gerektiğini düsünüyorum. tiyatro değil mac seyircisi izliyoruz ekranda.

Adsız dedi ki...
2 Mayıs 2009 16:19  

selman beyhan hanıma katılıyorum!!! salonda bir kordinasyon eksikliği var!!! tiyatroda dikkatli izleyici için şamatacı izleyiciler kötü bir unsur!!! Dikkat ederseniz yetişkin kesimden nedense anafikir çıkmaz!!! BKM insallah daha fazlada zaman geçmeden beyaz show formatına girmez!!!

KENAN 53 / yalova

Emre Tuna dedi ki...
2 Mayıs 2009 20:23  

Yorumlar müthiş kesinlikle katılıyorum bir yandan tiyatro bilinci yerleştirmeye çalışırken bir yandanda iğrenç bir manzara yaratıyor yılmaz abi gözümden fena düştün

Serbest Meslek
Emre

Adsız dedi ki...
3 Mayıs 2009 02:06  

skeçleri tam izlerken hep yarıda görüntü gidiyor bunu en kısa zamanda düzeltin lütfen. bunun haricinde skeçler çok güzeldi. skeçleri yazanlar gerçekten çok başarılı

Adsız dedi ki...
7 Mayıs 2009 07:23  

Gülçin ÇARKIT
End. Müh.

BU ARKADAŞA KATILIYORUM PROGRAM ÇOCUK ŞENLİĞİNE DÖNÜŞMÜŞ DURUMDA.KATILIMCI SEÇİMLERİNDE DAHA DİKKATLİ DAVRANILMASINI TEMENNİ EDERİM...
VOLKAN SÖNMEZ

Adsız dedi ki...
11 Mayıs 2009 04:10  

yılmaz hocamızda hep olumsuz yorum yapıyor skeçlere.hiç iyi olmuş güzel olmuş demiyor

Unknown dedi ki...
16 Mayıs 2009 01:03  

SEYİRCİLERLE İLGİLİ OLAN ELEŞTİRİLER BENCE SAÇMA....7 DEN 70 E HERKESE HİTAP EDİLMEYE ÇALIŞILAN PROGRAMDA (ANCAK BAŞARILAMAYAN) SEN İZLEYEMEZSİN ÇIK DIŞARI DEME HAKKI OLMAZ.HERKES GELEBİLİR VE İZLEYEBİLİR. ANCAK PROGRAM AKIŞI İÇİNDE BAZI SAÇMA TAŞKINLIKLARA İZİN VERME AÇISINDAN YILMAZ BEYİN BİRAZ DAHA DİKKATLİ DAVRANMASI BENCEDE DAHA İYİ OLUR. ÇÜNKÜ BU PROGRAMIN DÜZENİDE ZERAFETİDE YILMAZ ERDOĞANIN ELİNDE....PROGRAMINIZIN ÇOOOK UZUN YILLAR BOYUNCA DEVAM ETMESİ DİLEĞİYLE...BEN BİR SEYİRCİ OLARAK YANINIZDAYIM...

Adsız dedi ki...
17 Mayıs 2009 19:15  

slm ben aslında hiç belli etmesemde içimde bi oyuncu taşıdığımı hissediyorum bidenesen be yılmaz abi belki benden de iyi hareketler çıkar.henüz yazmakla ilgili bi becerim varmı bilmiyorum hiç denemedim ama ...kimbilir zorlarsam olur :)) keşke bana geri dönsen yılmaz abi... ALLAHA EMANET OLUN BKM MUTFAK

23 yaşında BURSA-TEKİRDAĞ karışımı bi güzelim çok şirin güleryüzlüyüm :) bak yılmaz abi aklında kalıyım dıye uğraşıyorum okursan dönmeni dilerim...
Hande BULUT (red_girl_99@hotmail.com)
sevgi&saygılar...

adsız dedi ki...
18 Mayıs 2009 01:28  

çok güzel ama hıyarlı baba çok güzel rol yapıyo ya (:

arslan dedi ki...
19 Mayıs 2009 03:30  

sayın admin bunları tek parça halinde de izletebilirsiniz sitenizin kalittesi açısından buyrun bu da benden olsun http://tr.sevenload.com/videolar/t9bc5ni-BKM-Cok-Guzel-Haraketler-17-05-2009. kolay gelsin....

Adsız dedi ki...
19 Mayıs 2009 12:19  

şahin supersın

Adsız dedi ki...
22 Mayıs 2009 22:11  

sayın admin tek parca halinde de izletebilirsiniz sitenizin kalitesi açısından daha iii olur ama sikçler mukemmel...

Adsız dedi ki...
26 Mayıs 2009 07:42  

yaa bide şu sketçlerin konusmalarını yazsanız olmazmı ögretmenimiz ödev veriyor cok güzel hareketler bunlardan bi sketç seçip yapmamız için ben burda dinleyerek yazıyorum

Adsız dedi ki...
27 Mayıs 2009 17:48  

benim de çok başarılı bulduğum bir tiyatro bkm.fakat bu yorumlara katılmadan edemicem.yılmaz erdoğan ın birkaç kere çocuklara "bildiğin en terbiyesiz kelime nedir söyle bakalım" demesini açıkcası çok anlamsız buldum. burda kötü bir niyet olmadığı belli fakat bu konuların fazlaca düşünülmesi gerektiği kanaatindeyim.Oyunların içerikleri de bu konuda önemli bir faktör oluşturuyor eğer izleyici kitlesi bukadar küçük ise. Bizim ülkemizde nedense bu tür noktalara değinilince; yahu bu da nerden çıktı şimdi bu devirde çocukların bilmediği birşey mi kaldı ki gibi akla mantığa sığmayan yorumlar yapılıyor. Bu konudaki hassasiyetin(eğer böyle bir hassasiyet bkmde de var ise!) biran önce fiilen gösterilmesi kanısındayım.Anlamadığım diğer nokta bu küçük yaştaki öğrencileri oraya kötüren hocalarımızın bu konudaki dikkatsizliği.Umarım daha dikkatli davranılır.

zeki dedi ki...
1 Haziran 2009 07:39  

yaaa bu kadar da olmaz

Adsız dedi ki...
6 Haziran 2009 03:20  

"Grupları tanıyalım" ve "skeçlerin anafikri" konuşmalarında çok zaman geçiriliyor.Bu uzun diyaloglar yerine 1 skeç fazladan izlenir.Yanılıyor muyum?
Tüm BKM'nin yetenekli oyunculara başarılar.

Yeşim-Rize

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 06:25  

ABİ ON NUMARA OYNUYOSUNUZ VALLA USTALAR BİLE SİZİ KISKANIYDUR BENCE

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 02:26  

çok güzel hareketlerde bütün bölüm hoşuma gidiyor ama ben canlı olarak izlemek istiyorum yılmaz abi lütfen esenyurtada gelseniz iyi olaca sizi canlı izleme fırsatım olacak lütfen burayada gelirseniz çok memnun olucagım sizleri çok seviyorum hepinize başarılar dilerim

Adsız dedi ki...
30 Haziran 2009 05:45  

Aynen katılıyorum...Bu oyun başlarken gruplar okunmasa ne olucak merak ediyorum gruplar ünlü olmak için gelmiyoki.Vakit kaybı tamamen tamam Reklamlarıda verinde şu grup okuma kısmı ve çocuk şenliği misali olayları keserseniiz sevincez.Program daha kısa sürsün bari reklam izliyelim.O başlardaki gruplara sinir olmakla beraber kaldırılmasını talep ediyorrm üstteki yorumlarada tamamen katılıyorum bu tiyatro sanırsam çocuk şenliği değil.

Adsız dedi ki...
30 Haziran 2009 17:06  

ölmüş hepsi :s yenileyebilirmisiniz

Unknown dedi ki...
1 Temmuz 2009 08:45  

çooooooooook güzel

Adsız dedi ki...
3 Temmuz 2009 19:27  

videolar gözükmüyor yenilermisiniz

Adsız dedi ki...
13 Temmuz 2009 08:20  

çok çocukça skeçler war bnce....ama bazıları güsell:)...dedikleri gbi baştaki gruplar okunmasın...:s...

Yorum Gönder