Çok Güzel Hareketler Bunlar Yılbaşı Özel

30 Aralık 2008 Salı ·

Çok güzel hareketler bunlar ekibi yılbaşı akşamı özel bölümle kanal d ekranlarında olacak.Yılbaşına özel bu gecede ünlü konuklar ve sürprizler olacak.

12 skecten oluşacak bu bölümde Yılmaz Erdoğan'ın yanı sıra BKM'nin genç yetenekleri eski usta oyuncularada yeteneklerini sergileme fırsatı bulacak.

Grup hepsi şarkılarıyla geceyi renklendirirken Anadolu Ateşinin özel dans gösterileride yer alacak.

Gecenin en büyük sürprizi showmen Beyazıt Öztürk'ün de çok güzel hareketler bunların skeclerinde rol alması olacaktır muhakkak.Ersin Korkut'la Beyazıt Öztürk'ün birlikte rol aldığı eğlenceli skeçte şimdiden merak konusu oldu. Çok güzel hareketler bunlar izleyenlere güzel yılbaşı gecesi alternatifi olabilir.

Yılbaşı özel programından resimler;





9 yorum:

Adsız dedi ki...
30 Aralık 2008 06:16  

bende sizin yılbaşı özel bölümüne gelmek itiyorum ma ben istanbulda oturuyorum annemler olmaz çok uzak dediler olsun sizi televizyndan izlemek bile yeter bana

Adsız dedi ki...
30 Aralık 2008 09:49  

tv den baqıyom baqıyom bidaha baqıyom doyamıyom internetten tekrar tekrar izliyom gülmeye gerçekten ihtiyacımız var bu sıkıntılar içinde sayenizde gülüyoruzda saolasınız ii ki varsınız allah işlerinizi rast getirsin bol gülücüklü aynı zamanda da anlamlı skeçler kütahya dan sevgilerle allaha emanet olun

Adsız dedi ki...
30 Aralık 2008 10:25  

heyecanla yılbaşı özel bölümünüzü bekliyorum... tek kelimeyle harikasınız =)

Adsız dedi ki...
30 Aralık 2008 12:40  

çoooookkkkkkkkkk güzelll heyecanla her hafta sizi bekliyoruzzzzzzzz ailecek izliyoruz:)) tek kelimeyle mükemmelll

Adsız dedi ki...
31 Aralık 2008 05:09  

bu yılbaşı bkm ekibi beyaz ve hepsi ile renklenecek bo bölüm süüppeeeer olacak şimdiden herkesin yeni yılını kutluyorum sevgiler...

Adsız dedi ki...
31 Aralık 2008 12:53  

herşey güzelde sayın erdoğan eliniz hep cebinizde
ayıp olmuyormu 70 milyon sizi izlyor nerdeyse lütfen

Adsız dedi ki...
1 Ocak 2009 02:23  

bence bu yılbaşı bkm ekibi beyaz ve hepsi 1 ile renklnecek bu bölüm süpppeeer olmuş hepsinin yeni yılı kutluyorum sevgiler...
HEPSİ 1 İ ÇOK SEVİYORUM......

Adsız dedi ki...
1 Ocak 2009 04:47  

her şey çok güzel fazla söze gerek yok.bir öneri hıyarcı baba karakteri dizi film olabilir bence tutar.hıyarcı baba ve havuç anne süper olur.saygılar sevgiler fevzi kuzu

Adsız dedi ki...
27 Ocak 2009 01:26  

bence süperdi hala süper oynuyosunuz bayılıyorum sizeeeeeee eser , ersin , büşra ya bayılıyorum hepiniz çok yeteneklisini bravo sizi seviyorummmmmmmmmmmmm!!!!!!!!

Yorum Gönder

Son 5 Yazı

Online Sayısı